God morgon!

Just nu sitter jag i Näsby och väntar på tåget. Har varit på bilskolan sen halv 6 imorse, åkte hemifrån 5 och gick upp 4.. Och ja det är nu ni ska tycka synd om mig.

Idag och hela veckan fram till torsdag slutar vi 10.50 för har IUP dagar, så skönt! Fredag är vi lediga!

Efter skolan måste jag stanna och göra färdigt ett grupparbete och sen direkt ut till stallet för att fixa det. 4 hämtar mamma mig där och då drar vi in till valla för licens. Ska ha Xylene idag så det blir roligt!

Hur som helst så känns det som att jag kommer vara sliten imorgon.. Puss och hej leverpastej // Moa

Förresten så är bilden från Open Trot, bästa bästa Zurfa!! <3 Foto: Tom Jönehag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0