God natt

Sen senaste uppdateringen så har jag varit i skolan (även om jag inte gjorde annat än att skriva IUP och kolla på Eric Saade och Tone.. i deras musikvideo som jag la upp här) Han är så jävla snygg den killen!

Juste min data var 1 av 100 datorer som lärarna hade gjort något konstigt med så jag vart tvungen att installera.. Något och det tog över 2 timmar, lagom kul. Nu funkar den iallafall som innan men jag har inte kunnat njuta av det då jag dels var på bilskolan och hade teori mellan 4-7 för moppekortet, sen hem och åt, böt om och drog till stallet, kom hem, duschade och nu bloggar jag från mobilen och ska sova direkt när jag är klar.

Det är förresten alltid lika härligt med såna här dagar då man har saker att göra hela tiden samtidigt som man håller på att få öroninflammation och har halsbränna.. Men jag är inte bitter så ett leende på läpparna och god natt på er! // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0