Hej, hallå, tja

Nu har små tjejerna gått och lagt sig men jag är vaken ;) Ska plugga lite, måste erkänna att det går inte så bra för mig. Ligger inte bra till i matten, har en spanskauppgift att lämna in imorgon som jag ska börja med idag, en geografiuppgift att lämna in imorgon som jag tror att jag är klar med första frågan på och sen har jag lite annat smått och inte så gott. Känner att skolan dödar mig sakta men säkert just nu.
 
Idag var vi hemma på förmiddagen och jag försökte plugga men gick inte så bra så jag och Josse spelade istället, efter det åkte vi till stallet och Josse red Nadja och jag red Bodi, så mysigt! Bodi är underbar men tyvärr tappade han en sko när vi var ute så får kanske rida han nästa gång jag är här ;) Hur som helst så ska jag ju rida fina Lolita på lördag, längtar jätte mycket! :) 
 
Imorgon sover jag och Josse på Dammen hos hennes mormor och morfar, älskar att vara där det är så mysigt! 
 
Men för andra gången idag så måste jag skriva att jag ska ta tag i pluggandet innan jag fastnar här.
¡Adjos amigos!
Jag saknar er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0