Lördag

Vart sa vi börja?..
Igår vart jag diskad. Det var verkligen inte vår dag! Det regnade jävligt mycket, banan var lös och kladdig, det började hagla när vårt lopp gick och Zurfa tappade ganska mycket intresse för vår uppgift då. Hon var sjukt fin från start, shit asså! Men sen.. Hoppla, hoppla, hoppla!! Jag var jävligt besviken jag mena vem hade inte varit det? Men sen efter ett tag så tänkte jag tillbaka på banan och allt skit så då kändes det väll en gnutta bättre.. Den där ponnyn är min bättre halva, om ni bara visste vad jag älskar henne! 
 
Aja innan jag fastnar i gårdagens lopp så kan jag säga att jag och Ebba hade a very good time in the buss iallafall, haha flummade och dampade så det var ju kul och efter loppet var ju jag med Natalie och henne och det var ju också trevligt.. Om man bortser från att Natalie troligtvis har smittat mig IGEN med munsår.. 
 
Kom hem sent igår och gick upp kvart över 5 sliten som få. Begav mig mot stallet och gav alla hästar mat, släppte ut min häst en stund i hagen, fixade stallet och sen tog jag in henne och drog till Solvalla. Hade licens idag och det var väldigt kul! Stackars mitt hjärta fick först gå 3:e spår genom hela första sväng för dom envisades med att inte släppa in mig på något villkor, sen upp till dödens och ändå vinner hon loppet helt okörd! Shit vad fin hon var!! Kan typ inte sätta ord på henne.. 
 
Ikväll ska jag iallafall hyra film, chilla och smsa om någon mot all förmodan skulle vilja det.. ;) Men ser man på! Nu smsade Matilda mig, hon är och hämtar en häst och jag har sett han, det har inte ni!! ;) Shit vilken sötnos! Aja, det här vart lite långt och så mycket mer intressanta grejer än det här har hänt i mitt liv.
En fin bild på mig och mina ännu finare vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0