Lördag

Hej!
 
Idag mår jag bättre, fortfarande hosta och det eviga snoret men jag är på topp ;)
 
Dagen blir lugn. Ska bara va hemma, sitta vid datan, blogga, titta på v75, åka ut till min stjärnhäst och ta hand om henne och göra allt som ska göras i stallet och ikväll blir det mys med familjen. Lugn och behövlig lördag för nu i September kommer det va fullt ös i stortsett varje helg.. Som alla andra helger ungefär mellan april-oktober.
 
 
Så som ni säkert förstår så är det en del starter nu i September planerade. Jag ska åka ner i landet på en liten tripp och tävla 2 riktigt fina ponnysar, Ullis har jag hittat några starter till och sen är det lite annat.. Men mer om det när listorna kommer! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0