Måndag

Idag har jag studiedag och jag vet att min kära kuin är avundsjuk så puss på henne! :*
 
Jag vaknade halv 11. Har sovit 11 timmar 2 dagar i rad nu, skönt och behövligt! Gick upp och åt frukost, satt vid datan en stund och nu ska jag bege mig ut mot stallet. Ullis ska köras och stallet ska fixas. Skönt att det är uppehåll nu iallafall även om himlen nästan är svart och det blåser för jävligt. Imorse vräkte regnet ner och då hade jag lust att dö. Men det gjorde jag inte och det var ju härligt! 
 
som Fredrika på den HÄÄÄÄR (väldigt bra) bloggen skrev så kan man antingen ha HEMstudiedag eller hemSTUDIEdag. Idag har jag lite av varje för ikväll måste jag plugga matte, tur att jag har pappa! och sen måste jag plugga licens och moppekortet. 
 
Dom senaste 4 veckorna har jag haft licens varje måndag men idag och nästa måndag är det uppehåll så håller mig hemma ikväll och imorgon har jag uppkörning på moppen.. 
 
Aja bäst att jag tar min tjocka rumpa från soffan och placerar den i stallet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0