Pigg häst jao! :D<3

Så jä**a kul att stjärnan känns bra! :D körde henne nyss och fick knappt komma ut ur stallet då hon börja trava och hon bara tog tag i sakerna och typ drog! :) så härlig känsla att hon vill springa!:) så stolt över henne! När jag kom in så skaka mina ben och armar bara för att hon var så pigg! :) nästa start blir då den 14 på Romme:)

Idag har jag varit i skolan och haft roligt men tråkigt... Svenskan var as tråkig vi hade det i typ 90 min:/ sen hade vi musik i 40 min inte okej! Tycker dom ska byta ;)
Det roliga var att jag hade det roligt med mina polare! :D <3 Följ mig på indragen vetja! :) nathaoscarsson Nej nu ska jag käka lite mat:) puss/// Natalie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0