Torsdag

Torsdag idag då och jag är hemma med halsbränna, hosta och huvudverk från skolan. Är ännu värre idag än vad det var igår.. :(
 
Imorgon startar Ullis som ni alla vet så jag kommer inte ha så jätte svårt att sysselsätta mig, packa lite filtar hemma och hänga tvätten osv. Måste även plugga på vägmärken och läsa i boken till körskolan. Kul dag med andra ord..
 
Idag har jag dessutom träningsverk i armarna sen jag red Ullis! Haha, hon är på hugget så blir intressant imorgon även om jag fortfarande inte är supermegaglad åt spår 11 men jag vet vad jag har för häst och sen är det ett lärlingslopp också..
 
Men nu ska jag återgå till min körkortsbok, wish me luck! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0