Vrigstad here comes the bitch!!

Hej på er!!

Nu sitter man på bussen på väg till Vrigstad, ska bli kul!! :D

Ni kanske undrar varför jag åker ner 40 mil igen när jag var där i helgen och det är för att jag ska rida Lolita Dar på Vaggeryd på lördag. Det är en riktigt fin häst och att hennes ägare ger mig chansen att rida är sjukt kul!! Tack Anne <3 Och med tanke på att jag ska rida så förstår både ni och jag att det är ett montelopp ;)

Som jag misstänkte så är jag sliten idag men jag är inte bitter så nu ska jag sitta och umgås med mig själv och mina foppatofflor (glömmer man conversen i Småland får man ta vad man har trots att det är vinter..) Puss Moa


Kommentarer
Postat av: Jessica

Superfin blogg du har! Allt bra? :D

2012-09-25 @ 16:09:38
URL: http://jessicanyberg.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0