God jul, gott nytt år, 2013 osv

¡Hola amigos!
Var ett tag sen sist men det är ju så med mig, Moa. Jag bloggar när jag har tid, ork och lust och därför fick jag köra alla standard rubriker i dessa tider till ett inlägg. Busigt av mig..
Har hänt en hel del sen senast så tar bara upp några saker. 1. Jag har klarat storhästlicensen. 2. Jag har fått julklappar och haft en mysig jul med familjen. 3. Jag har varit hos Ulrika i en veck nu och jobbat på lovet. 4. Jag firade nyår med Ida vilket var mysigt! 
 
Livet rullar på, 2012 var ett år som var helt okej så nu hoppas jag att 2013 blir awesome! Jag får börja övningsköra och grejer, går ut 9:an, har en bal att gå på och börjar på gymnasium osv. Ska välja i Februari och det lutar åt Wången men vi får se hur det blir med den saken. 
 
På hästfronten så har Ullis inte startat sen senast tror jag, vi var på Bollnäs senast då Kim körde, har ni hört talas om det? Vilket som så var hon 5:a, min prinsessa! <3 Mitt debutlopp är planerat, hoppas bara att hon kommer med. Hon tränar på och känns oerhört fin så det är kul! Lillstumpan, Zurfa, hon har fortfarande semester. Har ingen köpare på henne än men ska börja sätta igång henne snart så att hon blir slim och trim ;)
 
För övrigt så håller jag på att kör en 1-åring i stallet, en riktigt trevlig liten dam! Fryser dock fingrarna av mig och halkar ihjäl på isen såfort jag kommer utanför ytterdörren här hemma men jag lever. Natalie däremot är i USA, badar, solar, shoppar.. Jag é inte bitter bara avundsjuk ;)
 
Är lite förvirrad i mig själv just nu, vet inte riktigt vad jag vill tillofrån så mina inlägg kanske blir lite virriga men det är precis vad jag är ibland!
 
Nu ska jag dock ta ut min skönhetssömn. Även om den inte behövs, jag är ju redan så läcker ;) Imorgon ska jag träffa min gudmor 10 i 10 på Östra och sen åker vi och hittar på något under dagen, mysdag helt enkelt. Nästa inlägg kan komma allt från imorgon till någon gång om 10 år men när ni börjar bli oroliga över om jag lever tycker jag att ni ska gå in på insta och twitter och följa moathorngren. Jag kanske uppdaterar flitigare där men den som lever får se.
 
XOXO gossip girl
Dan!
-------
 
Kan jag avslöja Gossip Girl 100 år efter pogrammets avsllut kan jag även lägga ut en julbild den 6:e januari!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0