Godnatt världen

Nu går jag och lägger mig. Ullis var kanonfin idag så har 3 perfekta lopp till henne nu i Januari/Februari men det är väldigt kort tid emellan så får se hur jag lägger upp det. Travsport har även lagt in mig i systemet (säger man så?) som ni kan se på bilden. Nu känns det att det är på "riktigt". Kan även passa på att skriva att jag ska på öppethus på tibble (tror jag att det var) den 31 januari. Nu när det är officiellt är det omöjligt att det kan komma annat i vägen och dessutom får ni påminna mig.

Har btw hittat min nya kille ;) Haha tur att jag har Matilda som lär upp mig men nu lämnar vi det innan jag går in på det för mycket ;)

Godnatt iaf nu borde jag stänga ner det här, känns som att jag spårar lite mellan allt och inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0