Onsdag kväll

Veckorna går fett fort just nu. Idag är det onsdag, imorgon torsdag och sen FREEEDAAAG! Det äger dock att veckorna rullar på för jag har massa roligt framför mig hela 2013..

Idag körde jag inte ullis utan istället drog jag in till valla efter att ha fixat stallet och hämtade en tillfällig dress som jag ska ha tills min kommer hem. Är sjukt taggad på att köra lopp och Ullis är taggad på att springa. Efter stallet så kom iallafall mina gudföräldrar hem till oss så jag och Leyla fixade lite med mina kläder och kollade Victorias Secret. Dom åker till Dubai på måndag, jag är så jävla avundsjuk! Sol, värme och Victorias Secret.. Så mycket bättre än så blir det inte! För varje dag som går så vill jag bara åka iväg mer så om inte mami och papi bokar resa snart så packar jag min väska och drar iväg på egen hand ;) För den delen så har jag aldrig älskat en butik som jag älskar VS, det börjar bli brutalt.. Nästan tur att det inte finns i Sverige för det hade inte mitt kort tyckt om ;)

Men nu lämnar vi allt sånt för en liten stund och fokuserar på något annat. Zurfa. Jag skriver aldrig om min lilla prinsessa som ni vet och anledningen till det är att hon har vintervila och jag anser att ni inte vill läsa om att jag borstar, matar och pussar på mitt hjärta.. Jag tjatar på pappa om hur gullig hon är varje dag så han får ta den biten istället för er.. ;) Men som ni kan se på bilden så är hon iaf fruktansvärt söt och vid liv! Rider faktiskt barbacka på henne ibland då jag fortfarande inte är för stor för henne och hon är jätte bra i början men sen börjar hon springa utav bara helvete och då sitter jag bara där och håller i mig för att inte ramla av. Hon gör precis som hon vill men det är kul att hon har sån livsglädje :)

Känner att det kanske spårar lite nu. Jag skriver och skriver saker som dom flesta inte vill läsa men med ett leende på läpparna. Det är den ponnyn som får mitt hjärta att slå.. Löjligt jag vet men jag är inte alltid så jävla tuff, jag har en mjuk sida också ;) Bakom varje bitch gömmer det sig en liten prinsessa också.. ;)

Men nu är klockan 10 över 10 och jag ska spela lite candy crush och sen sova. Kanske ett litet förvirrande inlägg men jag lever och det är väll ändå huvudsaken?

Puss på er // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0