Tisdag

Hej! 
Jag kom precis hem från skolan så sitter och äter mellis. Första dagen gick bra, hade ont i huvudet men jag överlevde så det var inte så farligt. Vi gjorde helt ointressanta saker som inte ens är värda att skriva här. Jag kom 30 min sen imorse, lagom tills brandlarmet gick. Det hände en olycka efter Roslagsnäsby så dom stängde av elen på tågen i Bällsta så vi fick vänta på en buss och sen gå jävligt långt till skolan osv. Mindre bra start på dagen men det vände fort när jag kom till skolan av olika anledningar ;)
 
Idag är planen att träna Ulls och kolla på "Så blev vi svenska hollywoodfruar." Anna Anka är med hon är saknad men även Gunilla Persson. Hon är rolig att kolla på men lider med dom som behöver spela in med henne </3
 
Aja vi hörs sen, puss! <3
Bara för att jag är så cool!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0